Što su facility i property management?

i 3 Table Of Content

Facility i property management relativno su nove usluge koje se nude na našem tržištu. Obje označavaju upravljanje objektom ili nekretninom u ime vlasnika zato što je on u nemogućnosti to sam činiti ili se pak unajmljivanjem vanjskih suradnika želi rasteretiti brige i poslova upravljanja. Ova dva pojma, iako vrlo slična, donekle se i razlikuju.

Facility management

Facility management predstavlja upravljanje nekretninama, odnosno tehničko održavanje objekta te inkorporira sve pomoćne procese koje vlasnik nekretnine povjerava vanjskom suradniku. Usluge koje obuhvaća su komercijalno, tehničko te infrastrukturno upravljanje objektom. Facility management brzo i efikasno otklanja probleme nastale u redovnom poslovanju te u dogovoru s klijentom prilagođava uslugu njegovim zahtjevima s unaprijed definiranim standardima poslovanja davatelja usluge u svrhu dugoročne uštede i koristi, a na obostrano zadovoljstvo.

Objekti kojima treba takvo upravljanje najčešće su poslovne zgrade, hoteli, odmarališta, bolnice i slično. Tvrtke koje se bave facility managementom obavljaju poslove vođenja objekta umjesto klijenta, što uključuje poslove održavanja, planiranje preventivnog održavanja, upravljanje potrošnjom energije, provođenje zakonom propisanih ispitivanja i ishođenje atesta, upravljanje tehničkom dokumentacijom objekta…

Svrha facility managementa je vođenje objekta u ime klijenta sa ciljem ekonomičnosti pružanja usluga te smanjenja troškova.

Property management

Property management u prvom redu označava upravljanje imovinom, poznatije pod pojmom upravljanje zgradama, što obuhvaća nadzor, kontrolu, održavanje i komercijalizaciju stambenih zgrada, obiteljskih kuća ili stanova. Property management također vodi brigu o opremi, uređajima, strojevima, alatima i priboru, kao i svim ostalim što je neophodno za funkcioniranje objekta, odnosno nekretnine. Tvrtka koja se bavi property managementom može pružati usluge oglašavanja nekretnine za iznajmljivanje u ime vlasnika, zaprimati i obrađivati upite potencijalnih najmoprimaca, sastaviti ugovor o najmu, vršiti inspekcijske nadzore, održavati nekretninu, dostavljati vlasnicima izvještaje i sve relevantne informacije u vezi s nekretninom itd.

DOBIS – nadzor i održavanje nekretnina

Tvrtka Dobis nudi Vam profesionalne usluge nadzora, održavanja i komercijalizacije nekretnine iz koje izbivate na duže vrijeme. Bilo da se radi o nekoliko tjedana dok ste na godišnjem odmoru ili poslovnom putu, bilo da se radi o nekoliko mjeseci ili godina jer živite i radite u drugom gradu ili državi – s nama će Vaša nekretnina biti sigurna i kvalitetno održavana.

Klijentima nudimo mogućnost izbora i kombinacije niza usluga, ovisno o tome što najbolje odgovara njihovim željama i potrebama. Transparentan odnos održavamo redovitim izvještajima i neposrednom komunikacijom kad god je to potrebno. Usluge koje nudimo sastoje se od redovitog obilaska nekretnine, održavanja interijera i okućnice, provjere instalacija i kućanskih uređaja, pražnjenja poštanskog sandučića i po dogovoru plaćanja računa, prosljeđivanja pošte, slanja izvještaja vlasnicima, izvanrednog obilaska nekretnine nakon elementarnih nepogoda, organiziranja čišćenja nekretnine te ostalih aktivnosti koje će Vašu kuću, stan ili vikendicu održati u odličnom stanju. Također nudimo uslugu pripreme nekretnine za iznajmljivanje, pomoć u pronalasku adekvatnog najmoprimca te kontrolu stanja nekretnine i redovitosti plaćanja najamnine i režija.

Naše usluge pružit će Vam mir i sigurnost koliko god dugo bili odvojeni od svoje nekretnine.

Oslobodite se briga. Dopustite da mi brinemo umjesto Vas.

Obratite nam se s povjerenjem.

ivangadza